Forum www.tsts.fora.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum www.tsts.fora.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
www.tsts.fora.pl
Witamy na forum sojuszy T.S.T.S oraz -RoH-
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Czy wiedziałeś że...
Idź do strony 1, 2  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tsts.fora.pl Strona Główna -> Artykuły- kompendium wiedzy gracza. Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Czy wiedziałeś że...
Autor Wiadomość
DeJw
Administrator


Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 1262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krynica

PostWysłany: Sob 14:32, 02 Sie 2008    Temat postu: Czy wiedziałeś że...
 
Kilka ciekawostek oraz informacji które na prawdę warto znać.

============ z forum OG ===========
Cytat:

Czy jest jakiś limit ataków nałożony na gracza?
Tak. Każdemu graczowi możesz zaatakować każdą z planet tylko 6 razy w ciągu doby (liczonej od godz. 0.00 do 24.00) [Uwaga, księżyce są liczone tak jak osobna planeta].
Łamanie tej reguły znane jest jako "bashing" (czyt. reguła "ciągłych atakow").
UWAGA! Jako atak liczone jest także każde wysłanie z misją Szpieguj floty INNEJ niż same sondy szpiegowskie
, nie jest natomiast liczone wysłanie jednej sondy z misją Atakuj by utworzyć Pole Zniszczeń (więcej szczegółów: [link widoczny dla zalogowanych]).
Ataki rakietowe nie są liczone jako atak w sensie reguły basha.
W przypadku wojny między dwoma sojuszami zasada basha nie obowiązuje.
Więcej informacji na temat przepisów bashingu znajduje się w punkcie 5. [link widoczny dla zalogowanych].



Cytat:

Czy po sześciu atakach na jedną z planet gracza mogę atakować inne planety (tego samego gracza lub innego) w ciągu tych 24 godzin?
Tak. Ataki na każdą z planet liczy się osobno. Zatem jeśli gracz ma 9 planet to możesz go zaatakować 9 razy po 6 ataków czyli 54 razy, plus każdy księżyc po 6 ataków i można dojść aż do 108 ataków.



Cytat:

Parametry bojowe jednostek

* Punkty strukturalne to suma metalu i kryształu potrzebnego do zbudowania jednostki:

PktStrukturalne = Metal + Kryształ


* Siła osłon określa wytrzymałość opancerzenia jednostki, czyli ilość obrażeń, po otrzymaniu których jednostka jest niszczona z prawdopodobieństwem 100% (patrz Prawdopodobieństwo zniszczenia statku lub obrony).

SiłaOsłon = PktStrukturalne / 10 * ( 1 + PoziomOpancerzenia * 0,1 )


* Siła powłoki określa jak wiele obrażeń może pochłonąć powłoka ochronna jednostki bez szkody dla osłon. Ponadto, jeśli SiłaPowłoki > 100 * SiłaAtaku, wówczas trafienia są absorbowane bez jakiejkolwiek szkody dla jednostki. Powłoki ochronne regenerują się na początku każdej rundy walki.

SiłaPowłoki = WartośćPodstawowa * ( 1 + PoziomTechOchronnej * 0,1 )


* Siła ataku określa obrażenia zadawane jednostce (powłoce lub osłonom) przy trafieniu, gdy SiłaPowłoki <= 100 * SiłaAtaku.

SiłaAtaku = WartośćPodstawowa * ( 1 + PoziomTechBojowej * 0,1 )


* Szybkie działa okreslają szansę na ponowny atak w danej rundzie po trafieniu w określony typ jednostki. Domyślnie wszystkie jednostki posiadają ilość szybkich dział 1 (wtedy poniższy wzór jest zawsze poprawny). Więcej informacji oraz obliczeń można znaleźć w: FAQ: Statki i floty

Szansa [%] = 1 - 1 / IlośćSzybkichDział




Prawdopodobieństwo zniszczenia statku lub obrony

Prawdopodobieństwo zniszczenia statku lub obrony zależy od wielkości uszkodzeń podczas walki, od momentu otrzymania 30% obrażeń.

Np. 40% uszkodzenia opancerzenia to 40% prawdopodobieństwa zniszczenia statku lub budynku obronnego w danej rundzie.



============ Porównanie statków ===========

- - - WSP. Ładowność Prędkość Zużycie paliwa
Panc 10,57 750 10 000 250
LM 8,20 50 12 500 20
BMB 8,00 5 000 4000 (5000) 1 000
KRK 6,88 800 15 000 300
CM 6,83 100 10 000 75
OW 6,20 1 500 10 000 500
Ni 5,75 2 000 5 000 1 000
GS 4,75 1 000 000 100 1


wsp = atak / ( tarcza + powłoka )


(przy obliczeniach brane pod uwagę były wartości podstawowe.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
snajper16ps
Moderator


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niemodlin

PostWysłany: Sob 14:37, 02 Sie 2008    Temat postu:
 
noo ładnie dejw to oznacza że najbardziej opłaca się budować pancki



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Gość






PostWysłany: Nie 12:30, 03 Sie 2008    Temat postu:
 
Najlepiej zrobić sobie bunkier zanim sie wstapi w top 1000.Przynajmniej bedzie odstraszało graczy z poza top 500.A po ataku zawsze obrona sie odbudowuje w pewnym stopniu

Powrót do góry
Gość






PostWysłany: Pon 0:20, 04 Sie 2008    Temat postu:
 
Zlosnik85 napisał:

Najlepiej zrobić sobie bunkier zanim sie wstapi w top 1000.Przynajmniej bedzie odstraszało graczy z poza top 500.A po ataku zawsze obrona sie odbudowuje w pewnym stopniu


Jaki bunkier??

Powrót do góry
szymon1410
Administrator


Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 749
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pon 0:59, 04 Sie 2008    Temat postu:
 
Bunkier, czyli planeta z ogromną ilością obrony, na której trzymana jest flota i surowce. Styl gry którego nie polecam. Zawsze się znajdzie taki, kto zjedzie nam ten bunkierek, ale każdy ma swój styl gry.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Urier
Ludzik aRoH


Dołączył: 02 Sie 2008
Posty: 210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Władysławowo

PostWysłany: Wto 1:15, 19 Sie 2008    Temat postu:
 
a ja mam pytanie i nie wiem gdzie je zamiescic wiec pisze tu....to tak o ciekawostke...jaka jest najmniejsza a jak najwiękrza planeta na o game? i czy na poszczególnych uni mogą to być różne wartosci? bo jak u mnie to na u 31 zdazyla mi sie planetka 46 pól(żal.pl) za to na u 59...mniam...319 pól xD



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
snajper16ps
Moderator


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niemodlin

PostWysłany: Wto 2:17, 19 Sie 2008    Temat postu:
 
to niema znaczenia które uni skrypt jest ten sam Smile

skrypt decyduje ile pól planeta może mieć jedynie można przypuszczać ale i tak może mieć inną wartości masz 60% szans, że planeta będzie miała taki rozmiar:
Planeta na pozycji 1 ma 48-80 pól. Średnio: 64 pola.
Planeta na pozycji 2 ma 53-83 pól. Średnio: 68 pól.
Planeta na pozycji 3 ma 54-82 pól. Średnio: 73 pola.
Planeta na pozycji 4 ma 108-238 pól. Średnio: 173 pola.
Planeta na pozycji 5 ma 95-239 pól. Średnio: 167 pól.
Planeta na pozycji 6 ma 82-228 pól. Średnio: 155 pól.
Planeta na pozycji 7 ma 116-173 pól. Średnio: 144 pola.
Planeta na pozycji 8 ma 123-177 pól. Średnio: 150 pól.
Planeta na pozycji 9 ma 129-188 pól. Średnio: 159 pól.
Planeta na pozycji 10 ma 79-122 pól. Średnio: 101 pól.
Planeta na pozycji 11 ma 81-116 pól. Średnio: 98 pól.
Planeta na pozycji 12 ma 85-129 pól. Średnio: 105 pól.
Planeta na pozycji 13 ma 60-160 pól. Średnio: 110 pól.
Planeta na pozycji 14 ma 42-126 pól. Średnio: 84 pola.
Planeta na pozycji 15 ma 54-149 pól. Średnio: 101 pól.

a co do największej planety jaką widziałem to 324 pola
najmniejsza za to to tylko 26 pól

z reguły planeta z 200 polami nigdy nie będzie cała zabudowana więc nie powinno się szukać większych planet bo taka wystarczy



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
DeJw
Administrator


Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 1262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krynica

PostWysłany: Wto 8:03, 19 Sie 2008    Temat postu:
 
Urier napisał:

a ja mam pytanie i nie wiem gdzie je zamiescic wiec pisze tu....to tak o ciekawostke...jaka jest najmniejsza a jak najwiękrza planeta na o game? i czy na poszczególnych uni mogą to być różne wartosci? bo jak u mnie to na u 31 zdazyla mi sie planetka 46 pól(żal.pl) za to na u 59...mniam...319 pól xD

Zapraszam do przeczytania drugiej części mojego poradnika w dziale "pomoc" Smile.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Piotrek9272



Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z uni25

PostWysłany: Pią 10:20, 17 Paź 2008    Temat postu:
 
najmniejsza o ile sie nie myle to 23 pola Wink
a najwieksza 324 .
Jezeli wystapi bug przy kolonizacji planeta moze miec 334 pola / lub 342 przypadki autentyczne a srednica miala dalej 18k jak w przypadku 324 pol Smile



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
DeJw
Administrator


Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 1262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krynica

PostWysłany: Pią 16:30, 17 Paź 2008    Temat postu:
 
W czasach jak grałem na U17 to największa jaka mi się trafiła miała 412 pola i znajdowała się na 14 pozycji w układzie. To było coś Wink.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
szymon1410
Administrator


Dołączył: 24 Maj 2008
Posty: 749
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Kraków

PostWysłany: Pią 16:38, 17 Paź 2008    Temat postu:
 
412?? Dejwi... coś ci się chyba z lekka przewidziało Razz
Byłby to rekord ogame.pl, a moze nawet ogame europe Smile



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
DeJw
Administrator


Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 1262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krynica

PostWysłany: Pią 16:45, 17 Paź 2008    Temat postu:
 
No teraz trudno mi potwierdzić, bo na U17 grałem ponad 3 lata temu a żadnego screena nie robiłem bo uważałem że takie wielkości są normalne. Nikt mi nie powiedział że planetka o ilości pól 400+ to jest coś Wink. Kurcze szkoda że screena nie zrobiłem ;(



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
abdulzopola
Ludzik aT.S.T.S


Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z opola

PostWysłany: Wto 17:17, 30 Gru 2008    Temat postu:
 
Ten skrypt to nie do końca prawda , mam planete na pierwszej pozycji co to ma 35 pól (to dopiero jest żal) , oczywiście cała już zabudowana , same kopalnie. Sad



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
snajper16ps
Moderator


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niemodlin

PostWysłany: Wto 18:08, 30 Gru 2008    Temat postu:
 
jest napisane że masz 60% szans ze będzie taka ale może być mniejsza ja bym nawet takiego kurdupla na grawitony nie trzymał Razz
więc znalazłeś się w tych 40% co ma mniejsze



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
abdulzopola
Ludzik aT.S.T.S


Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z opola

PostWysłany: Wto 18:40, 30 Gru 2008    Temat postu:
 
Nie no na razie jak jestem jeszcze słabym graczem to ją potrzymam, dla surowców (zamiast e.słonecznej mam same satelity Very Happy ) i sorki za te 40% -moje niedoczytanie.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tsts.fora.pl Strona Główna -> Artykuły- kompendium wiedzy gracza. Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy