Forum www.tsts.fora.pl Strona Główna
 Forum
¤  Forum www.tsts.fora.pl Strona Główna
¤  Zobacz posty od ostatniej wizyty
¤  Zobacz swoje posty
¤  Zobacz posty bez odpowiedzi
www.tsts.fora.pl
Witamy na forum sojuszy T.S.T.S oraz -RoH-
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
 
Pytania początkującego
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tsts.fora.pl Strona Główna -> FAQ Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Pytania początkującego
Autor Wiadomość
soton
Ludzik T.S.T.S


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 17:32, 23 Sty 2009    Temat postu:
 
mam małe pytanko:
czy ktoś widzi na falandze moja flotę, która leci z moona z misją 'stacjonuj' na planetę przy księżycu??

i drugie pytanie:
czy zna ktoś programy, które wyliczają czas powrotu floty, która wraca wysłana z moona, z misji 'atakuj'? (czyli jest niewidoczna dla falangi). Pytam, bo ostatnio koleś mi wyliczał czas powrotu floty i podobno używał 3 programów (choc się pomylił o ładnych kilkanaście minut).



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
adriann
Ludzik aRoH


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:55, 23 Sty 2009    Temat postu:
 
odp na pyt. 1 tak, jeśli wziął na falangę planete na którą flota leciała

odp na pyt 2. nie wiem, ale na pewno są programy które określaja ile czasu leci konkretna flota z danej planety na dana przy konkretnych napędach a z trego juz można wyliczyć kiedy dana flota wraca, a przydatne to jest przy tzw atakach na powrocie



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
snajper16ps
Moderator


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niemodlin

PostWysłany: Pią 21:44, 23 Sty 2009    Temat postu:
 
program znany i używany czyli speed sim, wystarczy znać poziomy napędów i obserwować symbole przy planetach, czyli kiedy się pojawi gwiazdka (*). wtedy można wyliczyć z rożnym skutkiem :/ tak właśnie flotę stracił bartangel pomyłka w wyliczeniu miał 17 sekund do powrotu floty .niby sporo czasu, ale jak się nie odbiera to wystarczy.
a i przypomnę że leciał z misja "zatrzymaj", na drugiego moona.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
soton
Ludzik T.S.T.S


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 0:38, 24 Sty 2009    Temat postu:
 
speed sim robi błędy. ostatnio mi wyliczył 17 sek błędu w jedną stronę. kolesia się pytałem i napisał mi, że ma inne programy, które biorą pod uwagę różne prędkości floty, czego speed sim nie wylicza. nie, tu chodzi o inne programy..
a miał dokładny czas mojego ataku na kolesia, z którym są razem w soju. generalnie błąd był duży, ale po prostu jestem ciekaw, co to za programy..



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez soton dnia Sob 0:42, 24 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
DeJw
Administrator


Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 1262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krynica

PostWysłany: Sob 13:01, 24 Sty 2009    Temat postu:
 
soton napisał:

i drugie pytanie:
czy zna ktoś programy, które wyliczają czas powrotu floty, która wraca wysłana z moona, z misji 'atakuj'? (czyli jest niewidoczna dla falangi). Pytam, bo ostatnio koleś mi wyliczał czas powrotu floty i podobno używał 3 programów (choc się pomylił o ładnych kilkanaście minut).

Jak już wspomnieli moi przedmówcy takim najbardziej podstawowym narzędziem jest SSim. Jednak ma jedną wadę. Pokazuje czas lotu floty ( o ile oczywiście znamy techy naszego celu ), ale jest to czas jakby minimalny. Otóż chodzi o to, że flotę zawsze można opóźnić żeby zmylić przeciwnika ( np. lecimy z misją atakuj, zakładamy związek, dołączamy jakiś który nie wchodzi w skład floty atakującej, np. ciężki myśliwiec, z taką prędkością żeby spowolnił flotę i jak już wystartuje zawracamy go a flota nadal leci z prędkością CM'a tylko że już go nie widać ). SSim nie radzi sobie z takimi manewrami, ale mimo tego można stworzyć narzędzie które będzie sobie z tym radzić i nawet taką opóźnianą flotę będzie można złapać.

soton napisał:

speed sim robi błędy. ostatnio mi wyliczył 17 sek błędu w jedną stronę.

A skąd wiesz że błąd obliczeń programu wynosił 17 sekund ? Przecież równie dobrze koleś mógł sobie opóźnić flotę o te 17 sekund, no nie Wink ?



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
adriann
Ludzik aRoH


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 15:19, 24 Sty 2009    Temat postu:
 
Bardzo słuszna uwaga DejW Wink

snajper16ps
Proszę nie pisać tak krótkich wypowiedzi, skoro nie wnosi nic do rozmowy.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Piotrek9272



Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z uni25

PostWysłany: Sob 17:02, 24 Sty 2009    Temat postu:
 
Witam wszystkich Very Happy

tu jest programik do obliczenia czasu lotu flot Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Dejw wsyztsko ladnie co napisales - tylko glupota jest puscic cm'a przodem i go pozniej zawrocic Razz
jezeli zawrocimy flote przewodzaca ( pierwsza ktora wystartowala ) to nie bedziemy mogli do takiej flotki dolaczyc nic wiecej - a co za tym idzie nie mozemy opznic.


[link widoczny dla zalogowanych] -> ogolnie tu jest duzo pomocnych rzeczy Razz



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
bloodmoon
Ludzik aT.S.T.S


Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 18:58, 24 Sty 2009    Temat postu:
 
Cytat:

Witam wszystkich Very Happy

tu jest programik do obliczenia czasu lotu flot Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Dejw wsyztsko ladnie co napisales - tylko glupota jest puscic cm'a przodem i go pozniej zawrocic Razz
jezeli zawrocimy flote przewodzaca ( pierwsza ktora wystartowala ) to nie bedziemy mogli do takiej flotki dolaczyc nic wiecej - a co za tym idzie nie mozemy opznic.


[link widoczny dla zalogowanych] -> ogolnie tu jest duzo pomocnych rzeczy Razz



Kolego widze że nie czytał kolega tego tematu
Programy - podstawowe wyposażenie każdego graca

a szkoda bo kolega snajper16ps bardzo się napracował



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bloodmoon dnia Sob 19:00, 24 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
snajper16ps
Moderator


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niemodlin

PostWysłany: Sob 20:11, 24 Sty 2009    Temat postu:
 
Piotrek9272 napisał:

Witam wszystkich Very Happy

tu jest programik do obliczenia czasu lotu flot Wink
[link widoczny dla zalogowanych]


Dejw wsyztsko ladnie co napisales - tylko glupota jest puscic cm'a przodem i go pozniej zawrocic Razz
jezeli zawrocimy flote przewodzaca ( pierwsza ktora wystartowala ) to nie bedziemy mogli do takiej flotki dolaczyc nic wiecej - a co za tym idzie nie mozemy opznic.


[link widoczny dla zalogowanych] -> ogolnie tu jest duzo pomocnych rzeczy Razz



Piotrek mylisz się jak wyślesz flotę i dołączysz cm tuz po starcie a potem po 2-3 sekundach zawrócisz to nikt nawet sie nie skapnie ze ten cm tam był i zobaczy same szybkie statki np. OW , Puszki. i nie ma szans żeby ktoś ciebie wyliczył bo CM opóźnia całą flotę jedyne zagrożenie to falanga.
a opóźnić potem sondą to swoją drogą.

ps. Dzięki bloodmoon za wsparcie 8)

a i tutaj można zobaczyć 3 fajne sztuczki stosowane w Ogame >>>[link widoczny dla zalogowanych]<<<



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez snajper16ps dnia Sob 20:16, 24 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
DeJw
Administrator


Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 1262
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Krynica

PostWysłany: Sob 22:09, 24 Sty 2009    Temat postu:
 
Piotrek9272 napisał:

Dejw wsyztsko ladnie co napisales - tylko glupota jest puscic cm'a przodem i go pozniej zawrocic Razz

Tak tylko chciałbym sprostować bo chyba nie napisałem tego dość jasno. Chodzi o to że najpierw puszczamy flotkę, potem zakładamy związek a dopiero potem opóźniamy to np. CM'em :].

Mam nadzieję że teraz wszystko jasne.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Piotrek9272



Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z uni25

PostWysłany: Nie 1:26, 25 Sty 2009    Temat postu:
 
Po kolei -

@bloodmoon - nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi Wink
ja napisalem swojego posta do posta sotona

"i drugie pytanie:
czy zna ktoś programy, które wyliczają czas powrotu floty, która wraca wysłana z moona, z misji 'atakuj'? (czyli jest niewidoczna dla falangi). Pytam, bo ostatnio koleś mi wyliczał czas powrotu floty i podobno używał 3 programów (choc się pomylił o ładnych kilkanaście minut)."

chcial program to dalem podalem link Wink

next :
@snajper16ps - dolacze tego cmka ale powrot owieczek i puszek bedzie taki sam jak przedtem byl. no chyba ze chcesz opznic tym cmkiem tak zeby lecial z predkoscia podobnej do owieczek i puszek na 90% zakladajac ze flota lecisz na 100%

" i nie ma szans żeby ktoś ciebie wyliczył bo CM opóźnia całą flotę jedyne zagrożenie to falanga.
a opóźnić potem sondą to swoją drogą. "
hm .... cm wroci o tej porze o ktorej mial , i glowna flota wroci o tej o ktorej miala opznienie floty nie opznia jej powrotu - wiec wyliczyc jest prosto - wystarczy znac dokladna godzine starcia. ( zakladajac ze flota leci z moona i nie ma jak na niej uzyc falangi )

next:
DejW -> a wiec nasza flotka leci z predkoscia cma ,
przykladowo :
ow leca 1h na 100 % a na 90% 1h 7 min
cm na 100% 1h 8 min

jezeli tak by bylo to sie zgadzam - bo czas lotu cm przekracza prog lotu na inny % i wtedy przeciwnik ma do wyliczenia dwa czasy - lot na 100 i 90 % i na ktorys wtedy bedzie musial sie zdecydowac.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Cot
Ludzik T.S.T.S


Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 232
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 2:01, 25 Sty 2009    Temat postu:
 
Słuchaj może po prostu zrób doświadczenie zamiast teoretyzować. Ja zrobiłem. Przyjmując, że przegapił moment startu, a przegapił chyba, że klika jak wściekły, zna odległość, rodzaj statków i napędy. No ale nie będzie się zgadzać bo statki lecą z nie swoją prędkością. Lecą z prędkością statku, który był z nimi 2sek. i dawno go nie ma. No to jak to wyliczysz. Przecie nawet nie wiesz jaki to statek.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Piotrek9272



Dołączył: 31 Lip 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z uni25

PostWysłany: Nie 2:09, 25 Sty 2009    Temat postu:
 
Ale po co mi wiedziec jaki to statek Smile

skoro ow pancki i reszta wroca o czasie jakim powinyy wrocic - czyli ze SWOJA predkoscia a nie z predkoscia CMa i to jest ta roznica.


wlasnie o to chodzi ze to mowie bo w praktyce juz to pare razy przerabialem ,



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Piotrek9272 dnia Nie 2:12, 25 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Zobacz profil autora
soton
Ludzik T.S.T.S


Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 221
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 3:13, 25 Sty 2009    Temat postu:
 
no dobra, czyli programy są do wyliczenia powrotu floty i o to mi chodziło Smile sytuacja mianowicie wyglądała tak, że flotę wysłałem z moona na falangę, więc nie da rady opóźnic, bo nici z zaskoczenia, ale koleś miał tylko czas mojego ataku,resztę ze skanu, więc musiał skorzystac z jakiegoś programu.
Dejw - to, że speedsim robi błędy bardzo łatwo sprawdzic. sprawdzasz jego czas lotu, z tym co ci pokaże ogame w momencie wysyłania floty (chyba jasno się wyraziłem Laughing ) i mi margines błędu wyszedł 17 sek w jedną stronę.



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
snajper16ps
Moderator


Dołączył: 16 Cze 2008
Posty: 777
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Niemodlin

PostWysłany: Nie 3:58, 25 Sty 2009    Temat postu:
 
oj Piotrek nadal nie rozumiesz wiec przeczytaj to może w końcu zrozumiesz o co nam chodzi
Cytat:

Jak uniknąć kontry
Lecąc do kogoś trzeba się liczyć z tym, że możemy zostać skontrowani.
Żeby tego uniknąć, trzeba zastanowić się jak jesteśmy na tą kontrę łapania. Sposób nie jest trudny obrońca widząc, że do niego lecimy, odzywa się do jakiegoś innego gracza w grze, podaje godzinę, w której dojdzie do starcia i to czym do niego lecimy, jest to możliwość że zostaniemy złapani falangą przez gracza trzeciego. Na falandze będzie on oczywiście widział to samo co przekazałby mu obrońca.

To co się dzieje później nie jest dużo bardziej skomplikowane, jednak osoba która chce nas skontrować musi znać Nasze poziomu napędów. W myśl zasady, że flota leci z prędkością z jaką leci najwolniejsza jednostka w Naszej flocie, "Kontrowiec" musi obliczyć ile czasu trwa jeden odcinek naszego lotu i będzie wiedział dokładnie kiedy powrócimy na Naszą planetę/

Często jest tak, że o ataku zarówno obrońca jak i osoba która obserwuje falangą o ataku nie wiedzą od razu, z prostego powodu, przecież nie odświeżamy non-stop naszej gry, przeważnie upłynie kilka cennych minut zanim obrońca się zorientuje że jest atakowany, a to daje nam dużą przewagę, gdyż możemy zastosować pewien fortel. Otóż lecąc do gracza np. Okrętami wojennymi , warto jest na samym początku do floty dodać np. Ciężki myśliwiec lub inny wolniejszy statek, który spowolni nasz lot, a zaraz potem go zawrócić, co sprawi że obrońca będzie widział jedynie nasze okręty wojenne, które będą już leciały z prędkością z jaką leci ciężki myśliwiec, czego oczywiście obrońca, nie będzie wiedział. Taki zabieg sprawi, że nie da się obliczyć kiedy nasza flota wróci, ponieważ czas ten będzie liczony dla OW a nie dla CM który już dawno powrócił bezszelestnie na Naszą planetę.




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tsts.fora.pl Strona Główna -> FAQ Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 8 z 9

 
Skocz do:  
 
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group
Galaxian Theme 1.0.2 by Twisted Galaxy