Autor Wiadomość
faraonikaO0
PostWysłany: Wto 22:50, 11 Lut 2014    Temat postu:
 
DZIEKI!!!
DeJw
PostWysłany: Nie 21:26, 09 Sie 2009    Temat postu:
 
mordii1988 napisał:

daj jego koordy dejw , ja go juz kilka razy zjechalem to zajme sie nim jeszcze raz z checia Smile

Mówisz masz ... 3:68:10. Moje koordy 3:69:5.
Jak jest ktoś chętny na nocne łowy to czekam na propozycje Wink
m0rdii1988
PostWysłany: Nie 20:27, 09 Sie 2009    Temat postu:
 
daj jego koordy dejw , ja go juz kilka razy zjechalem to zajme sie nim jeszcze raz z checia Smile
szymon1410
PostWysłany: Nie 20:02, 09 Sie 2009    Temat postu:
 
Staaary, zrobiłeś na typie ST, lama nawet nie przeskanowała przed wlotem, poświęć 1 noc i zjedź mu to w obronie po raz kolejny... nie widzę problemu Wink
DeJw
PostWysłany: Nie 17:56, 09 Sie 2009    Temat postu:
 
Templar napisał:

Jak baaaardzo nie chcesz robić minibunkra to alternatywą jest wstawanie w nocy +/- o 3 i ponowne wysłanie surówki na główna planete ;D

Tak w zasadzie to koleś jedzie mi po matce, a kolonii póki co jeszcze nie postawiłem Razz.

Templar napisał:

Poatym popatrz jak sam szpiegujesz cudze planety, jak ktoś ma większą obrone niż powiedzmy 20 LL to go olewasz i wybierasz taką planete która ma tylko kilka laserów a najlepiej nie ma nic w cale.

Dobra, ten argument w zupełności mnie przekonuje Smile.

Templar napisał:

Teraz jeszcze mi do głowy przyszło - jeśli ataki na kolonie powtarzają sie systematycznie o tej samej porze w nocy to znaczy że łatwiej bedzie ci zrobić jakąś zasadzke na niego ;]

Zasadniczo to tak, jeździ mniej więcej o tej samej porze. Tylko że nie znam nikogo normalnego kto nie śpi o tej porze Confused.
Templar
PostWysłany: Nie 13:01, 09 Sie 2009    Temat postu:
 
@DeJw
Jak baaaardzo nie chcesz robić minibunkra to alternatywą jest wstawanie w nocy +/- o 3 i ponowne wysłanie surówki na główna planete ;D

Poatym popatrz jak sam szpiegujesz cudze planety, jak ktoś ma większą obrone niż powiedzmy 20 LL to go olewasz i wybierasz taką planete która ma tylko kilka laserów a najlepiej nie ma nic w cale.

Dlatego polecam takie lekkie zabunkrowanie wszystkich kolonii juz teraz bo sam przechodziłem przez okres nocnych farmiarzy. A z czasem stworzenie kilkudziesięciu LL i kilku(nastu) CL to będzie żaden wydatek Wink


@Edit
Teraz jeszcze mi do głowy przyszło - jeśli ataki na kolonie powtarzają sie systematycznie o tej samej porze w nocy to znaczy że łatwiej bedzie ci zrobić jakąś zasadzke na niego ;]
walman
PostWysłany: Nie 12:47, 09 Sie 2009    Temat postu:
 
1 wp postaw i nikt nie poleci
DeJw
PostWysłany: Nie 12:43, 09 Sie 2009    Temat postu:
 
No tylko że właśnie próbowałem uniknąć bunkrowania się bo wiem że takie zabezpieczenie jest pozorne i dość krótkotrwałe. Ale chyba wyboru wielkiego nie mam. Pewnie i tak bym to zrobił ale z chciałem skonfrontować nasze poglądy.
Templar
PostWysłany: Nie 12:27, 09 Sie 2009    Temat postu:
 
Wybudował bym na twoim miejscu 20-30 lekkich laserów i postawił kilka ciężkich laserów Wink proste ;p
Wystarczy żeby gość w SpeedSimie zobaczył że straci chociaż jeden statek, to juz mu sie nie będzie chciało latać.
Ta obrona która masz jest w stanie zatrzymać sam transporter.
Poświęć dzienne wydobycie na zabezpieczenie swoich planet i masz spokuj na dłużej Wink
Oczywiście nadal będziesz musiał robić FSy ale "nocne" wydobycie będzie bezpieczne.
DeJw
PostWysłany: Nie 11:30, 09 Sie 2009    Temat postu:
 
No to ja mam pytanie. Co byś radził w sytuacji takiej -przed pójściem spać ( 23.00 - 24.00 ) wysyłam FSa ze wszystkimi surowcami, ale pewien namolny cwel ciągle, namiętnie rabuje mi to co się nazbierało przez noc. Co gorsza ataki robi o takiej godzinie że niemam szansy nic temu zaradzić. Przykładowo wklejam dzisiejsze RW.
Cytat:

Starcie z 2009-08-09 05:19:42 następujących flot:

    Agresor brat (x;xxx;xx)
    Broń xxx% Tarcza xxx% Osłona xxx%
    Siła floty 612
    Flota:
    * M.transp. 3
    * Krazownik 15

    Obrońca CzAhRoV (x;xxx;xx)
    Broń xxx% Tarcza xxx% Osłona xxx%
    Siła floty z obroną 11
    Obrona:
    * Wyrz.rak 3
    * L.laser 2

...po 1 rundzie:
    Agresor brat (x;xxx;xx)
    Flota:
    * M.transp. 3
    * Krazownik 15

    Obrońca CzAhRoV (x;xxx;xx)
    Zniszczony!

Agresor wygrał bitwę!
Przejął 9.286 metalu, 3.921 kryształu, 797 deuteru.

Agresor stracił łącznie 0 jednostek.
Obrońca stracił łącznie 10.000 jednostek.
Na tych współrzędnych znajduje się teraz 0 metalu i 0 kryształu.
Potrzebnych 0 recyklerów aby zebrać pole zniszczeń w całości.
Szansa na powstanie księżyca wynosi 0%
* Bitwa odbyła się na księżycu.
Siła flot agresorów 612 (98,23%). Siła flot i obrony obrońców 11 (1,77%).
1 punkty za zniszczenie bunkra.
Bilans agresora (M: 9.286, K: 3.921, D: 797, P: 14).
Bilans obrońcy (M: -11.986, K: -4.221, D: -797, P: -17).
Created by cuteConverter v 0.1.9.0 - Adam85

Szczerze przyznaję że z czymś takim jeszcze się nie spotkałem. Jeśli ktoś ma jakąś ciekawą koncepcję to słucham uważnie Smile.



Dopiero co wstałem i mam nadzieję że trafiłem do dobrego działu
Templar
PostWysłany: Nie 9:07, 09 Sie 2009    Temat postu:
 
walman napisał:

Templar napisał:

Twój znajomy chętny do pomocy wysyła swoje krążowniki/okrety wojenne na twoja planete z misją stacjonuj



Sprostuje: misja nazywa sie "zatrzymaj" . Trzeba jeszcze ustawic czas zatrzymania, bo jak zostawicie 0h to flota kumpla jedynie doleci i odrazu wroci do niego, wiec nici z podstawki.



Dzięki - poprawione Smile
DeJw
PostWysłany: Sob 15:32, 08 Sie 2009    Temat postu:
 
Oj no dobra, zostałem przyłapany Razz. Chyba jestem po prostu zmęczony, bo zwyczajnie nie zauważyłem kluczowego słowa.
Roszp
PostWysłany: Sob 15:18, 08 Sie 2009    Temat postu:
 
DeJw napisał:

Templar napisał:

W Twoim układzie masz sojusznika lub znajomego z Buddy listy (pozostali nie zaproszeni do znajomych ci nie pomogą gdyż nie bedą mogli stacjonować na twojej orbicie)

Jeśli twój kumpel jest z tego samego sojuszu co ty, to może stacjonować u ciebie bez względu na to czy jest na buddy czy nie Smile



Kluczowe słowo podkreślone Razz
DeJw
PostWysłany: Sob 13:06, 08 Sie 2009    Temat postu:
 
Templar napisał:

W Twoim układzie masz sojusznika lub znajomego z Buddy listy (pozostali nie zaproszeni do znajomych ci nie pomogą gdyż nie bedą mogli stacjonować na twojej orbicie)

Jeśli twój kumpel jest z tego samego sojuszu co ty, to może stacjonować u ciebie bez względu na to czy jest na buddy czy nie Smile.

Templar napisał:

Piszesz do tego znajomego że koleś XXX najedzie cie za godzine i 20 minut i że leci na ciebie w sumie 20 statkami (myśliwce i transportery) Podajesz znajomemu dokładny czas przylotu wrogiej floty (polecam dodatek FoxGame dla użytkowników Firefoxa Wink

Jeśli korzystacie z FoxGame to proponuję sobie zmienić ustawienie, zamiast czasu lokalnego na czas serwera. Pomaga to przy koordynacji akcji. Ale i tak dobrze mieć kontakt żeby w razie czego móc skorygować czas przybycia floty.


To chyba wszystko Smile
walman
PostWysłany: Sob 11:25, 08 Sie 2009    Temat postu:
 
Templar napisał:

Twój znajomy chętny do pomocy wysyła swoje krążowniki/okrety wojenne na twoja planete z misją stacjonuj



Sprostuje: misja nazywa sie "zatrzymaj" . Trzeba jeszcze ustawic czas zatrzymania, bo jak zostawicie 0h to flota kumpla jedynie doleci i odrazu wroci do niego, wiec nici z podstawki.

Powered by phpBB © 2004 phpBB Group