Autor |
Wiadomość |
|
SaintX |
Wysłany: Sob 17:14, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
dge, radzę jeszcze poprosić kogoś o pomoc, ze szpiegowaniem.
Teraz już większość osób ma Wyrzutnie Rakiet (WR), a jeśli samym transporterem zaatakujesz WR, to stracisz go. |
|
|
DeJw |
Wysłany: Sob 16:33, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
Zapomniałeś jeszcze o laboratorium badawczym na poziomie 1. |
|
|
Vale |
Wysłany: Sob 16:29, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
Mały transporter:
Stocznia (Poziom 2)
Napęd spalinowy (Poziom 2)
Napęd spalinowy:
Technologia energetyczna (Poziom 1) |
|
|
Gość |
Wysłany: Sob 15:47, 15 Sie 2009 Temat postu: |
|
Czesc wam wszystkim
buduje wlansie Maly transporter , czy moge nim atakowac ?? bo widze w wiadomosciach sojuszu ze macie łupy z wypraw ja tez bym chcial bo mi brakuje surowcow...
co musze miec?? !!
dzieki za odp
tu dge z sojuszu |
|
|
Lustrzany |
Wysłany: Nie 15:52, 02 Sie 2009 Temat postu: |
|
widzę że bardziej obeznani userzy są pomocni
Snajper16ps:
Tylko tyle do napisania miałeś ?? to nie trzeba było w ogóle pisać. |
|
|
MasterBlaster |
Wysłany: Pią 10:33, 27 Lut 2009 Temat postu: |
|
soton napisał: no to mam jeszcze jedno pytanko: ostatnio spotkałem się kilka razy z określeniem ST i mini ST. pewnie jest to rzecz oczywista wiedziec coś takiego, ale co to jest?? |
ST - Starcie Tytanów, są takie takie akcje, w których jeden z graczy zostaje zezlomowany na bardzo wysoki procent. Próg procentowy jest zależny od danego uniwersum, np. dla uni 52 jest to 200 % - Solo i 300% - Acs, a dla uni 61 80% - solo i 120% - Acs. RW z takiej akcji wkleja się na forum głównym Ogame w dzale starć tytanów danego uniwersum, gdzie możesz się " pochwalić" swoja akcją.
miniST - jest to taka alternatywa, dla osób, którym troszke brakło % do ST. Podobne jak ST, tylko mniejsze progi procentowe.
A swoją drogą to zaglądnij na forum główne Ogame i zobacz sobie dział Starcia Tytanów - ciekawa lektura
Pozdrawiam - Master86 |
|
|
soton |
Wysłany: Pią 9:12, 27 Lut 2009 Temat postu: |
|
no to mam jeszcze jedno pytanko: ostatnio spotkałem się kilka razy z określeniem ST i mini ST. pewnie jest to rzecz oczywista wiedziec coś takiego, ale co to jest??  |
|
|
Vale |
|
|
soton |
Wysłany: Śro 9:43, 11 Lut 2009 Temat postu: |
|
Widzę, że szykuje się ewentualna wojna z c.n. Czy mógłby mi ktoś wyjaśnic jak to wszystko wygląda podczas wojny, lub podac linka z ogólnymi zasadami? sorki, ale nie uczestniczyłem jeszcze w żadnej wojence  |
|
|
soton |
Wysłany: Nie 14:15, 25 Sty 2009 Temat postu: |
|
bloodmoon napisał:
Kolega soton też mógłby najpierw przeszukać forum 8) |
kolego bloodmoon, postaraj się coś tu znaleźc wśród 10000 postów brzmiących mniej więcej tak: 'super', 'świetny pomysł', 'dobrze powiedziane', 'ekstra' itd., itp., itd...
a po za tym nie ma co tak mędrkować, bo jak widzisz, pomimo naszego forum, bogatego w różne wiadomości, mało kto słyszał o programach wyliczających czas powrotu floty z akcji  |
|
|
Piotrek9272 |
Wysłany: Nie 11:56, 25 Sty 2009 Temat postu: |
|
bloodmoon - wlasnie mam to w przybroniku a nie zauwazylem ze byl podawany
snajper - czytalem ten link co podales w poprzednim poscie
ale dalej uwazam ze ten cm nic nie da jezeli nie przekroczy progu nizszego procentu naszej floty
czyli lece na 100% a cm musi opznic tak zeby lot wygladl na 90%
wtedy to oplaca sie dolaczac
DeJw - ja puszczalem kolonki na u63  |
|
|
bloodmoon |
Wysłany: Nie 10:58, 25 Sty 2009 Temat postu: |
|
Cytat: @bloodmoon - nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi Wink
ja napisalem swojego posta do posta sotona |
Chodzi mi o to że w tym temacie który wcześniej podałem jest taki przydatny addon który zwie się Przybornik gracza w nim znajdują się chyba wszystkie kalkulatory jakie znam i inne dodatki.
Cytat: Rozszerzenie dla Firefoksa wzbogaca okno przeglądarki o specjalny pasek z przydatnymi narzędziami:
* zbiorem odsyłaczy do:
- działów na forum ogame
- przydatnych stron
- kalkulatorów i narzędzi
- nawigacji po stronie ogame.bajo.pl
* czytnikiem kanałów RSS z najnowszymi informacjami o grze
* ikoną szybkiego uruchomiania SpeedSima
* wyszukiwarką
* godziną i datą
* systemem ułatwionego logowania do gry
* szybkim konwertowaniem raportów wojennych |
Kolega soton też mógłby najpierw przeszukać forum 8) |
|
|
DeJw |
Wysłany: Nie 9:50, 25 Sty 2009 Temat postu: |
|
No pominę fakt że co poniektórzy nie mają spania , ale to jest właśnie to o co chodziło. Good job snajper 8). Ale i tak da się zrobić programik który będzie w stanie wyliczyć rzeczywisty czas  |
|
|
snajper16ps |
Wysłany: Nie 3:58, 25 Sty 2009 Temat postu: |
|
oj Piotrek nadal nie rozumiesz wiec przeczytaj to może w końcu zrozumiesz o co nam chodzi
Cytat: Jak uniknąć kontry
Lecąc do kogoś trzeba się liczyć z tym, że możemy zostać skontrowani.
Żeby tego uniknąć, trzeba zastanowić się jak jesteśmy na tą kontrę łapania. Sposób nie jest trudny obrońca widząc, że do niego lecimy, odzywa się do jakiegoś innego gracza w grze, podaje godzinę, w której dojdzie do starcia i to czym do niego lecimy, jest to możliwość że zostaniemy złapani falangą przez gracza trzeciego. Na falandze będzie on oczywiście widział to samo co przekazałby mu obrońca.
To co się dzieje później nie jest dużo bardziej skomplikowane, jednak osoba która chce nas skontrować musi znać Nasze poziomu napędów. W myśl zasady, że flota leci z prędkością z jaką leci najwolniejsza jednostka w Naszej flocie, "Kontrowiec" musi obliczyć ile czasu trwa jeden odcinek naszego lotu i będzie wiedział dokładnie kiedy powrócimy na Naszą planetę/
Często jest tak, że o ataku zarówno obrońca jak i osoba która obserwuje falangą o ataku nie wiedzą od razu, z prostego powodu, przecież nie odświeżamy non-stop naszej gry, przeważnie upłynie kilka cennych minut zanim obrońca się zorientuje że jest atakowany, a to daje nam dużą przewagę, gdyż możemy zastosować pewien fortel. Otóż lecąc do gracza np. Okrętami wojennymi , warto jest na samym początku do floty dodać np. Ciężki myśliwiec lub inny wolniejszy statek, który spowolni nasz lot, a zaraz potem go zawrócić, co sprawi że obrońca będzie widział jedynie nasze okręty wojenne, które będą już leciały z prędkością z jaką leci ciężki myśliwiec, czego oczywiście obrońca, nie będzie wiedział. Taki zabieg sprawi, że nie da się obliczyć kiedy nasza flota wróci, ponieważ czas ten będzie liczony dla OW a nie dla CM który już dawno powrócił bezszelestnie na Naszą planetę. |
|
|
|
soton |
Wysłany: Nie 3:13, 25 Sty 2009 Temat postu: |
|
no dobra, czyli programy są do wyliczenia powrotu floty i o to mi chodziło sytuacja mianowicie wyglądała tak, że flotę wysłałem z moona na falangę, więc nie da rady opóźnic, bo nici z zaskoczenia, ale koleś miał tylko czas mojego ataku,resztę ze skanu, więc musiał skorzystac z jakiegoś programu.
Dejw - to, że speedsim robi błędy bardzo łatwo sprawdzic. sprawdzasz jego czas lotu, z tym co ci pokaże ogame w momencie wysyłania floty (chyba jasno się wyraziłem ) i mi margines błędu wyszedł 17 sek w jedną stronę. |
|